Sie sind nicht angemeldet.

  • PorterTrua

    EVE-Member

    Sie müssen sich registrieren, um eine Verbindung mit diesem Benutzer herzustellen.

Über mich

  • My name is Indiana Loe but everybody calls me Indiana. I'm from Norway.

    I'm studying at the high school (2nd year) and I play the Piano for 3 years.
    Usually I choose songs from the famous films :).
    I have two brothers. I love Cricket, watching TV (NCIS) and Painting.


    My web blog: http://www.myszkal.com.pl

Persönliche Informationen